Wednesday, July 3, 2013

1. juuli

Tänasest algas poistel suvelaager ehk camp. Suuremal poisil on see Hommicks´is (kus ujulas käime) ning väiksemal asub laager suurema poisi koolis. Täna jäi hostema koju, et esimesel päeval vaadata kuidas laagrisse kohale toimetamine ning järel käimine töötab. Ma olin sellel hommikul vaid hommikusöögi valmistaja ja autojuht. Ema ei lubanud poisse aga üles ajada ning need põõnasid mõnusalt kella 8´ni. Ega ma ise ka ennast palju enne seda üles ajanud.
Viisime suurema poisi kohale 9´ks ning tulime ise koju hommikust sööma. Meil polnud emaga aega ennem süüagi. Kella 10´ks viisime väiksema laagrisse ning mina tulin tagasi koju. Hostema läks White Plains´i poistele ujumisriidedi ja rätikuid ostma. Kella ühest käis ema väiksemal poisil järel ning tuli temaga koju. Ma ei pidanudki midagi tegema kuni kella kolmeni kui oli aeg suuremale järgi minna. Väiksema jaoks peame ikka autost välja minema aga suuremal on vaid autodega drop-off ja pick-up. See võtab jube kaua aega. Seisime pool tundi järjekorras enne kui poisi kätte saime.
Siis viskas hostema meid poistega koju ning läks ise toidupoodi. Meile tuli külla play date´le aga Vanessa oma kahe hostlapsega. Järgnevad poolteist tundi möödusid kiirelt ja lihtsalt. Meie jutustasime ja lapsed mängisid. Just enne nende ära minekut jõudis ka hostema koju ning jutustas veel pikalt prantsuse keeles Vanessaga. Ning juhtus ime: poisid lasid mul neid puhtaks pesta ilma vingumata kuigi ema oli kodus. Olin nende üle uhke.
Sain endale vaid 40 minutit vaba aega ja pidin poisid ise magama panema. Hostvanemad läksid uude majja kranikaussi viima, mis postiga meie ukse taha toodi. Kui nad natuke enne 10´t tagasi jõudsid, ei maganud poisid ikka veel. Ma ei tea kust nad nii palju energiat saavad.

No comments:

Post a Comment