Monday, July 8, 2013

5. juuli

Mainisin vist juba, et meil on suurel autol kindlustus ja registeerimine läbi ning seega ei saa sellega kuhugi minna. Tänaseks sain kasutamiseks hostisa auto. Poisid tahtsid kohe katuse ka maha võtta ning laagritesse sõites kutsuti minu poisse "movie star"ideks, sest sõitsime kohale lahtikaga. Poisid olid jube uhked ja kõik vahtisid suud ammuli. Kahjuks polnud isa aga bensiini juurde võtnud ja seega ei saanud ma kuhugi kaugemale minna.
Kella 1 ajal võtsin peale Linn´i ja tema hostlapse. Poiss oli nii üllatunud, et neile nii väikse autoga järgi tulin ja tüüp aina vingus. Kui ma ütlesin, et sa isegi ei tea, mis selle autoga teha saab siis oli poiss põnevil. Võtsin katuse maha ja poiss oli nii rõõmus. Sõitsime väiksemale poisile järgi ja tüüp istus autos käed üleval =)
Edasi läksime ujulasse ning arutasime Linn´iga, et vahel on ikka lahe au pair olla. Eriti kui saad sõita ringi lahtikaga oma töö ajal.
Kella kolme ajal jätsin Linn´i poistega ujulasse ning käisin jalutades oma suuremal poisil järel. Olime peale seda ujulas veel tunnikese, sest poisid olid väsinud. Kahjuks ei saanud me Linn´i ja tema poissi koju viia, sest tagaistmel pole keskel turvavööd. Seega pidid nemad selles kuumuses jala koju kõndima. Kui neis möödusime, aeglustasin ning lehvitasime neile. Linn hõikas mulle "I hate u" ja mina vastu "I love u too". Poiste arust oli see ilgelt naljakas.
Koju jõudes hakkasin kohe pizzat meisterdama ja lasin poistel niisama õues ringi joosta. Enne pizza ahju panekut jõudis aga hostisa koju ning õnneks võttis poiste eest kantseldamise üle. Ma tegelesin pizzadega ning lootsin, et olen õhtuks vaba. Mõistsin, et pean poistega koju jääma ajaks kui hostisa emal rongil järel käis. Varsti aga teatas mulle hostisa, et ma poistega õhtust sööma hakkaksin ja tuli välja, et hostema polnud jälle oma tavalise rongi peal. Minu õhtu poistega venis siis mõnusalt poole 8´ni.

No comments:

Post a Comment