Wednesday, July 3, 2013

2. juuli

Tegin eile õhtul hostemaga kokkuleppe, et võin poisid hommikuti 7:45 üles ajada ning tänu sellel jõudsin laagritesse õigeks ajaks. Kuna nad mõlemad aga algavad täpselt kell 9, siis paratamatult jääb üks neist natuke hilja peale. Aga juba 9:15 olid mõlemad kohal ning vaba aeg võis alata =)
Kella ühest käisin pisemal järel ning tulime koju natuke one-on-one aega veetma. Poisil on probleem, et suurem vend teeb kõike nii hästi ning tema ei oska. Pidevalt ütleb, et ta ei oska või ei suuda midagi teha. Seega võtsime ette ühe suure puzzle ning terve kokkupaneku aja rääkis ta mulle, et ei suuda seda teha ja see puzzle on ikka liiga raske tema jaoks. Lõpuks kulus meil poolteist tundi aga hakkama saime.
Peale suurema poisi peale võtmist läksime play date´le. Kojju tulime natuke peale viite ning kohe pärast vannitamist käisime hostemal rongil vastas. Küsisin ennast õhtul vabaks, et saaksin Linn´i ja teiste au pairidega kinno minna.
Enne kino ostsime Dunkin´ist ühed Coolatta´d (mingi uus jääjook) ning jagasime oma nädalavahetuse muljeid. Linn käis muideks langevarjuga hüppamas.

Coolatta:


Kinos vaatasime filmi "Heat". Super naljakas. Pole juba ammu nii palju kõva häälega naernud. Tagasi autosse minnes aga avastasin, et olen saanud trahvikviitungi. Ma ei mõistnud milles probleem, sest olin parkimise eest maksnud ja trahvi kellaaeg oli 3 minutit peale minu maksmist. Lubasime järgmisel päeval tagasi tulla, et oma parkimispiletit näidata, et trahv tühistataks.
Koju jõudsin alles peale 12 ja loomulikult kohe magama.

No comments:

Post a Comment