Friday, July 19, 2013

18. juuli

Nautisin oma vaba hommikut. Tänasest ei pea ma enam midagi tegema. Lebotasin voodis (madratsil) kella 12´ni ja hakkasin ennast linna minekuks valmis sättima. Jube kuumus. Kui olin rongijaama jalutanud, olin juba täiesti läbimärg. Õudne. Kuskil 34 kraadi vist.
Linnas jalutasin Broadway´l telefoni poodi oma iPhone´le järgi. Peale pikka seletamist oma uue telefoni teemal, mille olin samast poest ostnud, sain tasuta 2GB mälukaardi. Võit missugune.
Lisaks käisin ka telefonile uut korpust ostmas ning ka iPhone sai uue kaitsme omanikuks. Tegin pargis istudes aega parajaks, et Mari-Liisiga kohtuda. Varsti hakkas igav ja läksin oma lemmikkohta High Line´le.
Kahjuks lõppes mu linnaskäik sellega, et me ei saanudki Mari-Liisiga kokku, sest me ei leidnud üksteist üles. Tal sai aku tühjaks ja nii ta läksi. Enne tagasi rongile minekut käisin Panera´s söömas ja Mamaroneck´i jõudes käisime Linn´iga Cherrytree´s frozen yogurt´it söömas =) Kohtusime seal veel terve hunniku teiste au pairidega.

Mõned viimased pildid NYC´st:















Õhtusöök

No comments:

Post a Comment