Saturday, July 20, 2013

20. juuli

Äratus oli 8:15, sest tahtsin autot kasutada ja toidupoodi minna. Isa viis eile õhtul oma auto parandusse ja seega oli meil tänaseks vaid üks auto ning pere tahtis seda pärast hommikusööki kasutada. Poes käisin ostmas süüa oma ärasaatmis BBQ peo jaoks. Andsin üsna ruttu liha osas alla, sest siin polegi võimalik poest osta valmis grillliha. Ma mõtlesn siin, et pead seda ise marineerima jne. Seega ostsin hoopis lõhe.
Koju tulles oli mul paar tundi aega Skype´da ning juba kell 1 oligi Linn kohal. Ta aitas mul salatit hakkida ning kala ette valmistada. Tegime toorsalati ning Linn´i soovil küpsetasime ahjus ka paar kartulit, mille me hiljem ka üle grillisime. Omalegi üllatuseks tuli mul kala grillimine päris hästi välja. Kõik kiitsid.
Ja kes mulle siis külla tulid? Ahjaa pere läks terveks päevaks välja, et mulle ruumi anda. Väga nummi neist. Külla tulid: Linn, Jenny ja Annika.


My babe Linn

 Melanie

Jenny (raske on nii lühike olla)

Annika


Nom-nom

Ostisin terve Cheesecake Factory cheesecake´i Costcost:

No comments:

Post a Comment