Saturday, July 13, 2013

11. juuli

Hommikul tundus jube imelik, et ma isegi ei kuulnud kui hostisa majast välja läks. Kui poisid üles ajasin oli nende toas ikka vaikus. Poisid olid väga tsiviliseeritud ja olin selles meeldivalt üllatunud. Peale riietumist läks suurem poiss vanemate tuppa ja selgus, et mõlemad magavad seal. Ma tegin kõik oma toimetused nagu tavalisel hommikul ning viisin poisid õigeaegselt laagritesse.tegin kodus oma scrapbook´i. 11 ajal tuli hostema minuga rääkima ning selgitas, et nad ei viitsinud täna kumbki tööle minna ja tahavad oma maja ümber toimetada. Loomulikult oli tal autot vaja, mille ta pidi mulle tagastama 12:50, et saaksin väiksemale poisile järgi minna. Helistab mulle tema siis 12:45 ja teatab, et käib ise poisile järel. arutasime ka auto teemat ning saime kokkuleppele, et mina saan autot kasutada, et poisiga ujulasse minna ning ema vaatab ise kuidas hakkama saab.
Kuna täna oli pilvine ilm oli peale meie ujulas veel vaid 2 peret. Peale pea 2 tundi ujumist läksime suuremale poisile järgi ning tõime auto tagasi koju. Ise aga jalutasime koos poistega play date´le. Poisid mängisid ja meie arutasime jälle kokandusnippide üle. See ema näitas mulle jälle kuidas kananagitsaid teha, sest ilmselgelt ei mäletanud ta et on mulle seda juba korra näidanud.
Koju jõudes tegin pioistega diili, et isegi kui keegi vanematest kodus on, olen mina ikkagi see kes nad puhtaks peseb. Kuulasid päris hästi, sest polnud mingit probleemi faktist, et isa kodus oli.
Täna õhtul liitusin perega õhtusöögiks, sest see viimane õhtu kui siin vaid nende perega olen. Sõime õues varju all, sest vihma sadas aga meil oli sellest suva. Tundub, et pere on minu 10 kuuga siin väga rahul.

Hiljem läksime Linn´iga White Plains´i Target´isse juuksevärvi ostma ning tulime minu juurde juukseid värvima. Ostsime mõned sõõrikud ja jääkohvid ning asusimegi värvi pähe panema. Ma värvisin Linn´i juukseid ja õnneks ei rikkunud ma midagi ära =)
Linn aitas mul riided kotti ära pakkida ning toa ära koristada. Nüüdseks on pea kõik asjad pakitud ja valmis kodumaale lendama.

No comments:

Post a Comment