Sunday, July 7, 2013

4. juuli

USA iseseisvuspäev ehk siis mulle vaba päev!!!
11 ajal läksin õue hommikust sööma ning pere tuli just kuskilt koju. Hostema tahtis uut maja vaatama minna, et näha kui kaugel renoveerimine on. Otsustasin temaga kaasa minna, sest tahtsin ka majale pilgu peale heita ning ta ütles, et läheb sinna vaid korraks. Sellest korraks sai aga pea 3 tundi. Vaatasime majas ringi ning uurisime aia kujundust. Hakkasin talle siis natuke ajakujundusest ja taimedest rääkima ning tema võttis kohe nii vedu, et läksime aianduspoodi taimi vaatama. Olin kuumuse kätte suremas ja tahtsin tagasi koju minna aga tema vaatas käike nii õnnelikult ja aeglaselt =)

Pere uus maja:


Lõpuks jõudsime tagasi koju natuke enne kolme. Hakkasin kohe Skype´ma ning kella kuuest läksin Mamaroneck Avenue´le, et seal Linn´i ja Leonie´ga kokku saada. Nemad olid meile juba Hiina toidu ära tellinud ning pidime sellel lihtsalt koos järel käima. Läksime Leonie juurde, sõime ning vaatasime Toy Story´t. Õiged lapsehoidjad, kes vabal ajal laste multikaid vaatavad.

Leonie pere kutsu, kellele meeldis niimoodi lamada:

Poole 9 ajal hakkasime Harbor Park´i jalutama. Seal pidi 9´st ilutulestik hakkama. Ma polegi terve nädala jooksul kordagi seal pargis käinud aga tuleb välja, et meil on siin jube terve nädala kohalik Tivoli olnud. Ma pole ka kunagi siin linnas nii palju rahvast näinud. Kõik tänavad olid täis pargitud, inimesed istusid igal pool kus vähegi muru/pinke leidus. Ilmselt olid paljud linnast "maale" külla tulnud.
Ilutulsetikus olin ma natuke pettunud, sest lootsin ikka midagi suurejoonelist.


Koju kõndides oli rahvas igal pool ning igal ristmikul olid politseinikud, kes suunasid liiklust ja jalakäijaid. Koju jõudsin tsipake peale kümmet ning poisid olid veel üleval. Nad olid ka tulevärki vaatamas käinud. Ma olin nii väsinud, et läksin kohe magama. See kuumus väsitab kohutavalt.

Üleval: Leonie&Linn, Keskel: Linn, All: mina&Linn

No comments:

Post a Comment