Saturday, July 13, 2013

12. juuli

Viimane hommik kui poistega üksi tegelen. Ema ärkab tavaliselt juba kell 7 aga täna kuulsin, et ta isegi ei sulgenud oma äratust 7:30. Kui ta lõpuks kell 8:20 oma toast välja tuli ei meeldinud talle miski: mis püksid poistel jalas on jne. Lõpuks teatas veel ka et tahab et me ta rongile viiksime. No tore. Mul oli niig täna hommikul ajast puudus, sest pidin uuele au pairile voodi ära tegema ja endale ning väiksemale poisile lõuna kaasa pakkima. Kui ma ema pealevihastasin, siis ta ütles, et ma võtaks rahulikult ja sööks korralikult hommikust ja puha. Nii ma siis tegingi ning viisin suurema poisi laagrisse alles poole kümneks. Ise suundsuin väiksema poisiga koos Long Island´ile au pair´ide treeningkooli. Sinna sõiduks kulus natuke üle tunni ning Melanie oli viimane au pair seal. Istus nukralt üksi kooli ees. Mul oli tast nii kahju ja ma tõesti ei mõistnud, miks hostvanemad said else päeva lihtsalt vabaks võtta aga mitte tänast, mis oleks uuele tüdrukule väga tähtis olnud.
Uus au pair on 24 aastane ning pärit Prantsusmaalt. Tema inglise keel polnudki nii halb kui algul kartsin. ta saab peaaegu kõigest ilusti aru kui aeglaselt rääkida. Väike poiss käitus aga väga imelikult. ta oli natuke häbelik ja ei tahtnud üldse prantsuse keeles rääkida.
Koju tulles sõime kolmekesi kos lõunat ning lasin uuel natukeseks oma asju lahti pakkima minna ning kodustele helistada. Tegin temaga sii vahetust, et natukeseks Debi´le helistada ning tema mängis poisiga memory´t. Käisime koos suuremal poisil järel ning tulime natukeseks koju tagasi. Poisid olid kuidagi väga vaiksed ning tundus, et Melanie oli rohkem ärevil kui nemad. Viisime suurema poisi sünnipäeva peole ning läksime ise ujulasse. Kuna natuke sadas vihma, siis polnud väiksemal poisil üldse eriti tuju ega viitsimist ujuda ning peale 20 minutit basseinis tahtis juba koju minna. Õnneks sobis see natuke paremini mu päevaplaaniga, sest nüüd jõudsin talle vannitamise enne ära teha kui suuremale poisile järgi läksin. Melanie jäi koju Skype´ma ja kuna hostema saatis sõnumi, et jõuab täna 15 minutit varasema rongiga, pidin järgnevad pool tundi nagu segane ringi kihutama. Tulime poistega koju, tegin suuremale vanni ja kimasime kohe emale järgi. Hostema oli üllatunud, et Melanie kaasa ei tulnud aga meil polnud autos isegi nii palju istmeid hetkel.
Ema jäi koju vaid 10´ks minutiks ja läks siis juuksurisse. Meie tegime Melanie´ga pizzat ning tema kirjutas omale märkmeid kõige kohta. Natuke enne õhtusööki tuli ka isa korraks koju, et talle tere öelda ning läks siis välja. Hiljem selgus, et läks üksi kinno. Ma ei mõista miks nad rohkem aega kodus ei veetnud selle päeval. Mul oli temast lausa kahju.
Pidime poistega koos õhtust sööma ning nad magama panema. Tüdruk sai õhtusöögi ajal vist shoki ja ma lubasin tal mind poistega üksi jätta. Panin nad ise magama ning hiljem Melanie ütles, et ta on päris hirmul selle töö osas. Kuna Melanie Skype´s meie toas, siis võtsin lihtsalt oma arvuti ning scrapbook´i asjad ning läksin söögitoa laua taha. Hiljem kui hostvanemad koju tulid, siis nad vestlesid temaga ning kõik läksid juba kell 11 magama. Ma istusin veel 12´ni laua taga ja liimisin oma staffi.
Ma magan nüüd oma toas maas madratsin ja temal on voodi. Tegin talle pool oma garderoobist tühjaks ning ka vannitoas natuke ruumi =)

No comments:

Post a Comment